CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

måndag, april 02, 2007

Blogg-kull

Jag har konstaterat att jag blivit kullad av både Snubben och Syrran..
Så nu känner jag mej supermanad att svara!
Inte lätt, men jag kan ju alltid försöka...


Regler:Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blivit ”tagna” ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg samt ange reglerna för spelet. Sen väljerbloggaren sex nya bloggare och gör en lista på deras namn.Efter det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de blivit ”tagna” och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Sex konstiga saker om mig:

1) Säger som syrran: Älskar trubadurer! Det har hänt att vi sjunger och trubaduren "bara" spelar.. Blir ALLTID hes efter en utekväll med trubadurer.. :-)

2) Har en förmåga att snurra en hårlock mellan fingrarna när jag tittar på tv.

3) Pratar mycket, snabbt och gärna! Kan enl Jocke bli sportkomentator... Om jag bara hade kunnat lite mer om sport..

4) Älskar att gå runt i pyjamas!! Skulle kunna göra det hela dan om man inte riskerade att få besök.. Har hänt att jag öppnat dörren i pyjamas på eftermiddagen..

5) Jag bara måste titta i all reklam som kommer i brevlådan! Även om det är helt ointressant egentligen.. Skulle aldrig kunna sätta upp en lapp med "nej tack till reklam"!

6) Sjunger alltid med i låtar jag hör!! Även om man är i en affär.. Fast då kan det bli en aning pinsamt ibland.. Men vad gör det?? :-)

Nu taggar jag:
1) Annie
2) Kimme
3) Helena (jag veet.. Tina har oxå gjort det..)
4) Ida
5) Carola
6) Bee-Kay

8 har lämnat spår..:

Tina Högman sa...

Minns den gången trubaduren spelade "sånt är livet" men kunde bara refrängen. Han slutar spela och vi fortsätter sjunga... Han kompar oss resren av låten! Om jag inte minns fel fick vi lite ovationer efteråt!!

Anonym sa...

Du får inte skriva "kullad" i bloggen eller så får jag skaffa läsglasögon.
Vilket C redan köpt mig men jag glömmer alltid var dom är.
Happy continueeaster.
Lennart

Suss sa...

Tina: Jag undrar om det inte var stående ovationer till och med!!!

Lennart: Hmm.. Ja vad ska man säga.. Du är ju man.. Du läser väl det du vill läsa.. :)

Anonym sa...

Hallå!!!Jag gör en konstig lista om mej:)lite kul tycker jag .Är allt bra med knodden och dej??Roligt att du är här i mellan åt:)KRAM

Anonym sa...

Hallå,
såg att du "kullat" mig ;) Tror nog inte jag kan välja bara 6 saker som är konstigt med mig, så får nog fundera ganska länge på vilka jag ska välja :)

Anonym sa...

För din kännedom så kommer mitt bidrag här;
http://anniestankar.blogg.se/
Kram kram :)

Anonym sa...

Jag vet inte vad jag ska skriva!!! HUR kom du på 6 saker om dig själv??? Jag hittar 1 :? HELP!!!

Anonym sa...

Du finns nu med på en lista över läsvärda bloggar =) Kolla hur du kan göra den ännu längre!
Kram