CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

lördag, augusti 29, 2009

Effektiv bantingsmetod!!

* Få två barn inom loppet av 2 1/2 år
* Ät som en häst
* Drick mycket vatten
* Barnvagnspromenader 1-2 ggr/dagen
* Sov alldeles för lite
* Lek mycket ute
* Lär barnen sitta stilla framför en film, så du kan slappa på soffan vid dåligt väder

På detta sätt går du ner massvis av kilon!
Eller i alla fall jag!
Har inte ansträng mej för fem ören, men kilona bara rasar! Gick bara upp 9 kg med Theo, men har nu under dessa 4 månader som han funnits i våra liv, gått ner 14!!
Den vikt jag har nu, har jag inte haft på säkert 10 år!!
Och det utan att egentligen göra något!!

Fast det är klart.. Jag har ju helammat ända tills nu. så det har v'l också gjort sitt till..
Får väl se hur det blir med kilona nu när jag inte ammar fullt ut.. :-)

Men visst njuter jag av min nya vikt! Det är ju den jag trivs bäst i!!

1 har lämnat spår..:

Sara sa...

Joooo detklart :D Tandtråd också, + munskrapa ;P hihi.. :)