CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

måndag, september 21, 2009

Tankarna på annat håll...

Skulle tanka bilen härom dagen.
Åkte till tappen, öppnade tanklocket och gick till kortläsarautomaten.
Hmm.. Kortet funkade inte.
Testade flera gånger men det enda som hände var att ett meddelande att "kortet går inte att läsa" kom upp.
Satte mej i bilen igen och åkte till affären.
När jag handlat och skulle ställa in kassen i bilen fick jag se att tanklocket var öpptet!!
Ooops!
Hade visst glömt stänga det! Insåg att jag även glömt sätta dit själva skruvloclet..
Hmm.. Ligger visst kvar på tappen..
Åkte tillbaka och hoppades att locket skulle vara kvar..
Och att ingen annan var där och tankade och såg mej..

Locket var kvar..
Men SJÄLVKLART stod det en lastbil där. Hoppades att chauffören inte skulle se mej (jag hade ju trots allt den lilla bilen!)

Men såklart såg han mej..

Och så klart var han tvungen att slänga ur sej en kommentar..

"Jasså du hade tankarna på annat håll än på tanken idag!!"

Hrmpf...

1 har lämnat spår..:

:-D sa...

Hej!
Som du kanske märkt har jag inte bloggat på länge. Men nu provar jag igen. Tänkte bli granne med dig här på blogspot :) Jag finns här nu... http://alla-goda-ting.blogspot.com/

(Kimme) Marie-Louise