CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

tisdag, mars 16, 2010

Blivande miljonär?

Ikväll är det Tjejkväll på travet!
Har fått möjligehetn att följa med, och det ska bli riktigt kul!!
Självklart hoppas jag ju att vinna en hel hög med pengar, men går jag bara med vinst så blir jag ändå nöjd. :-)
Förra gången jag var där, för två år sedan, spelade jag för totalt 100kr, och vann 120kr. :) Ingen stor summa med andra ord, men jag förlorade ju inga pengar i alla fall!
Sa stolt till Jocke när jag kom hem att jag gått med vinst, och han blev glad och fråga med hur mycket. Och när jag svarade fick jag tillbaka:
-Och det blev du så glad för?

Han hade nog hoppats på mer.. :-)

2 har lämnat spår..:

Sofia sa...

Hejsan! vi sågs en liten stund på bb för snart ett år sen, låg i samma sal, nu när det närmar sig årsdagen blev jag lite sentimental och gick in på familjeliv, såg att du hade blogg så tänkte passa på att skriva hej, HEJ! Så roligt att se hur mysig din grabb har hunnit bli! Här är d full rulle, men under några dagar har d vart svårt me öroninflammation och hög feber... bättre idag dock! Hoppas d går bra på travet o ha d så skönt i vår!!! Sofia, mamma till Isabella

Ida sa...

Hoppas du vann på travet!!