CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

måndag, februari 26, 2007

I´m back!

Ja tänk vad fort tiden går..
Trodde faktiskt allvarligt att ju skulle få MASSOR av tid att kunna sitta vid datorn och kolla in bloggar och annat..
Ja tjenare.. Det har jag nu insett att man inte alls hinner!!
Visst sover Herman en hel del, men då är det ju så mycket annat man ska hinna med att göra!!
Och enda gången han sover flera timmar i sträck är på natten.. Och då försöker ju jag också sova lite..

Men nu är jag i alla fall här en liten stund.
Kan knappt fatta att Herman har funnits i våra liv i en hel månad idag!!
Han växer och mår bra, har börjat fästa blicken nu, så nästa steg i hans utveckling är väl leendet.
Som jag längtar!!!
Kan knappt bärga mej tills man får ett sånt där underbart leende så fort han får se mej!!
Visst har man sett en antydan till leende ibland, men det är när han tar i för att bajja eller har magknip... Så det räknas väl knappast.. :)

Nä.. Jag hinner nog inte sitta här mer nu.. Har en hel hög med tvätt som behöver göras nåt åt.. Och sen borde jag kanske tänka på att jag ska äta lite också..
Vi får se när jag hinner sitta här nästa gång..
Jag prioriterar ju inte datorn precis som det är nu.. :)

Må så gott alla vänner, och TACK till alla som grattat oss!!!
Vi är världens lyckligaste lilla familj!! :D

5 har lämnat spår..:

Anonym sa...

Gör vad du kan när du hinner.
Så lite som möjligt alltså.
Titta på honom när han sover
Skit i tvätt och annat.
De växer upp alldeles för fort.
Min störste blir 21 om en dryg vecka.
Idag började han på ett nytt jobb.
I sin pappas och mammas fotspår.
Vart tog tiden vägen.
De är små för kort tid.
Lennart

Anonym sa...

Njut Suss bara njut.
Tiden går så snabbt.

De e ju så söta de små.
Du får skicka flera fina bilder =)

Ha det kanon!

Kram Annica

Tina Högman sa...

När jag var gravid med Angelica planerade jag att läsa på distans när hon var född. Tänkte att det går nog bra. Jag är glad att jag inte gjorde det...

Anonym sa...

Hej vännen!
Du kan läsa om mig på den här sidan numera :)
http://minbebis.com/minsida/annie
Puss & kram

Anonym sa...

Hej mamman!

Tog mig tid att läsa din förlossningsberättelse nu. Alltid intressant att höra hur det var för andra. Jobbigt att du fick krystat så länge utan resultat. Men som väl är så kom lillkillen ut i alla fall.
Börjar längta riktigt efter vår bebis nu. Men jag längtar inte riktigt lika mycket till förlossningen ;)