CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

måndag, mars 12, 2007

Sås som sås...

Beställde pizza igår. Jocke ringde

- Hej! Jag vill beställa två Hawaii med mild kebabsås på!

När han lagt på sa jag:

- Tur att du sa att det skulle vara just kebabsås..

-Ja, men annars kanske vi hade fått... Brunsås!!!

Och vem vet?? Det kanske är.. ehh.. jättegott!!
Eller...
Inte...

5 har lämnat spår..:

Tina Högman sa...

Eller bernaissås!

Suss sa...

Ja det låter ju i alla fall godare än brunsås...

Anonym sa...

Eller saftsås..kan bli en ny kulinariskhöjdare..
Krama Herman från mig../ BeeKay

Anonym sa...

Huuu tvi vale brunsås på pizza skullentetrode =)


Men har man aldrig smakat så vet man ju inte....men tror jag håller mig te kebabsås...

Hoppas att ni har det bra!!
Alltid skoj att läsa din blogg även om mkt annat tar tid just nu.

Kram Annica

Anonym sa...

Jag tycker som mannen i huset, mild brunsås är ingen höjdare!!!!!

FRÅN DI GAMLE I VINNINGA!