CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torsdag, december 27, 2007

Mellandagspladder

Hoppas att just DU har haft en riktigt mysig och bra jul!
Det jag jag!
Julaftonen firade vi hos mina föräldrar, med en massa god julmat, Kalle Anka, mandelmusslor till kaffet, godis och julgröt. Ja, och så en hög med julklappar också förståss! Vi hade tydligen varit snälla allihopa för ingen av oss blev utan paket!

Juldagen firade vi hos Jockes föräldrar. En massa god julmat, godis, kaffe och julklappar.

Tina och hennes familj ska vi fira med lite senare. De är uppe i Kiruna och firar jul där i år. men de kommer väl hem någon gång.. Antar jag..

I eftermiddag kommer mina föräldrar och syster Helena och hälsrar på. Helena har ju inte sett vårt nya hus än! Då ska jag passa på att uträtta lite ärenden i Vara undertiden. Går ju snabbare när jag inte har med Herman..

På fredag ska vi hem till några kompisar. Ska bli kul! Alltid lika skoj att träffas , äta god mat och snacka en massa!

Vi har förtfarande inga planer för nyår... Men något hittar vi säkert på..

Nä, nu suger det rejält i kaffetarmen, så det är väl lika bra att knata ut till köket och fjäska lite med kaffebryggaren.
På återseende!
Antagligen nästa år..
Så det är väl lika bra att önska DEJ ett RIKTIGT GOTT NYTT ÅR!!
Ge nu inga nyårslöften du ändå vet att du inte kan hålla..

3 har lämnat spår..:

Anonym sa...

Jag har tydligen inte varit snäll i år för tomten gav mig en halsböld och nackspärr.. Så nu käkar man pencillin :-(

Anonym sa...

Önskar er en riktigt god fortsättning samt ett Gott Nytt År!!!


Känns som en lättnad att du fick fortsätta vara i samma grupp på jobbet!!
Arbetskamrater betyder väldigt mkt å med dig har man ju alltid skoj!

Ha nu en fin fredag ihop med vänner!
Kram Annica

Anonym sa...

Låter som ni haft en fin jul ni också. Jätte söt liten tomte-Herman förresten på bilden nedan :).

Gott Nytt År!
Hälsar
Kimme