CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

tisdag, december 11, 2007

Vem har snott tiden???

Jag har tänkt hur länge som helst på att jag ska skriva en ny bloggpost, men vips så har sena kvällen kommit och det är dags att sova..
Dagarna passerar lika fort som.. ja.. en torped! sooo bara!!! (visar här med armen hur fort det går!)

Herman är extremt sällskapssjuk av sej, så när han är vaken så får man helt enkelt sitta på golvet bredvid honom när han leker.. Annars blir han jätteledsen (funkar inte det skriker han!)
Så är han vaken så får man inget gjort precis..
Och när han ska sova på dagen brukar jag passa på att gå ut och gå med honom, i vagnen alltså (har faktiskt gått ner 3 kg på 2 månader bara genom att gå!! *stolt*) men då får man ju heller inget gjort. Mer än att man får motion och frisk luft då..
Och när Jocke sen kommer hem från jobbet så passar man ju på att göra sånt man inte hann med under dagen, som tvätta, stryka och sånt tråkjobb..

Så datorn har inte blivit så använd precis sen vi flyttade...
Men nu sitter jag här... (fast jag har allt en hög tvätt som väntar på mej i källaren.. Men jag vill inte!!! Inte ikväll..)

Imorn ska jag och ett gäng från jobbet ut och bowla och äta god mat.
Ska bli riktigt skoj!
Sist jag bowlade mådde jag... så där... Måste berott på...skorna.. eller nåt...
Men imorn är det onsdag och jag måste tänka på att jag ska ha lillkillen hela dagen efter, så då blir det... utan skor.. imorn...

Nu ska jag snurra runt lite här i cyberspace innan sängen kallar på mej.

Natti!

4 har lämnat spår..:

Anonym sa...

Ja du. Det berodde säkert på skorna... ;) Och du säger at Tina och jag skyller ifrån oss när vi skyller på solen... ;)

Anonym sa...

Jag vet precis hur det är med att inte hinna med så mycket under dagarna. Mesta tiden går till de små. Men jag brukar tänka att jag inte hade fått gjort mer om jag jobbat. Det är bara för att man är hemma som man tycker att man borde hinna med så mycket.
Bowling e så kul. Jag spelar hellre än bra. Fast en & annan STRIKE har man lyckats med av ren tur :)
Nu ska jag föröska vara lite nyttig och iaf sätta på tvättmaskinen sen ligger den väl kvar där tills gubben kommer hem och kan hjälpa mig med lilla :D.

Anonym sa...

Haha, ja, bowlingskor kan visst få en att må dåligt har jag hört ;)

Anonym sa...

Stannar förbi för att önska dig en god jul och ett gott nytt år!! Imorgon bär det av "hem"!!