CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

lördag, maj 03, 2008

Datorproblem.. Suck..

Bara jag...
Jag kommer inte att kunna skriva något på ett tag nu..
Våran dator har nämligen havererat.
Vet inte riktigt vad det är som hänt, jag är ju inte så haj på det där med datorer, men NÅGOT fel är det, så mycket vet jag!

Just nu lånar jag jobbets dator, men det kan jag ju inte göra hur som helst..

Så..
Vi hörs när vi syns!
Hoppas det inte dröjer för länge bara tills datornfelet är hittat och löst..

Ciao!

2 har lämnat spår..:

Anonym sa...

Jäkla skit när jag trodde jag hade löst ert dilemma.....

Men men inget att göra åt...
Ha en fortsatt bra helg!

Kram Annica

Anonym sa...

Hej på er väster om Vättern...
Tänkte bara titta in å önska en trevlig vår..och sommar om vi inte hörs innas dess..Har ju lite å planera till sommaren vettu ;-)
Kramar från Hestra/Tranås
Bill & Bätthan
P.s Krama Herman från oss D.s "oushj" :-)