CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

måndag, juni 02, 2008

Tre månader går fort!

Det har jag nu konstaterat.
Jag skulle ju jobba tre månader under våren, och kan ni tänka er?! De tre månaderna är redan över!!
Nu ska jag vara hemma och njuta av Herman och sommaren i tre härliga sommarmånader.
Fast jag misstänker dessvärre att de tre månaderna också kommer att gå fort..
Den 18 augusti är det dags för Herman att skolas in på dagis, och den 1 september är det dags för mej att börja jobba igen.. "På riktigt" den här gången..

Hur som haver..
Jag och Herman firade i alla fall min nya föräldraledighet med att gå ner till badet och äta glass! Det var mumsigt!
Självklart fick ju lilleman bada lite också.
Det var verkligen en hit!!
Han älskar verkligen vatten den lille killen!
Han blev jättesur och gnällig när jag satte honom i vagnen och vi skulle gå hem.
Vi får nog gå dit snart igen..

Nä, nu har lillgubben sovit färdigt, så jag får väl gå och väcka honom.

Njut av den härliga sommaren vi nu har!!

0 har lämnat spår..: