CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

söndag, oktober 12, 2008

Hål i väggen

Såg en trailer för ett nytt program på tv6 för ett antal veckor sen.
Hål i väggen.
Misstänkte att det nog skulle vara det mest korkade program som någonsin gjorts!
Och jag kan lova er..

Det ÄR det mest korkade program som gjorts!
Två lag, iklädda tajta silvriga kroppstrumpor. De ska ta sej igenom en frigolitvägg med hål i.. Gör dom det får dom poäng. Annars inte..
Ett mycket korkat program alltså..

Och jag tittar varje vecka!
Och jag skrattar så tårarna sprutar!
Så fånigt!
Men såå roligt! Särskilt när de inte tar sej igenom hålet utan faller i plurret!
Lättroad?
O ja!!!

Här kommer ett smakprov från första avsnittet!

1 har lämnat spår..:

Tina Högman sa...

Jaa... själv låtsas jag att jag tycker programmet är värdelöst, men råkar jag zappa förbi låser sej liksom hela handen och man kan inte röra fjärren......