CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

lördag, oktober 04, 2008

Mitten och slutet....

Lyssnade på MixMegapol i eftermidags.
Programledaren berättade att han kommit till den allra sista sidan på internet..
Självklart var jag tvungen att kolla upp detta!
Och, Japp!
Här är den!
Internets sista sida!

Och för att leta vidare har jag även hittat mittsidan på internet!!
HÄR är den!!

SÅ nu är det bara början kvar då...

3 har lämnat spår..:

Anonym sa...

Hahaha nyfiken som jag e så var jag ju tvungen att kolla...
Jasså var det lungt på jobbet igår kväll :P
Ha en bra dag!
Kram Annica

Tina Högman sa...

Undrar om nån hittar slutet på universum också snart??

Unknown sa...

Usch vad dålig jag är att hälsa på...
Skäms på mig...
Hoppas allt är bra med dig och Herman..
Hösten är över oss...bara att krypa ner under täcket till april...
Ha det gott / Beekay