CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

onsdag, december 10, 2008

Inte smart... Tydligen..

Imorgon är det Luciafirande på Hermans dagis. Ska bli så roligt att få se min lilla tomte i luciatåget för första gången!
Japp! Han ska vara tomte..
Är det tänkt...

Igår tvättade jag upp hans nyinköpta tomtekläder.. Den luktade inte så mysigt efter att ha legat inplastad...
Det skulle jag inte ha gjort...
Trots att jag följde tvättrådet såvisade det säg att den röda färgen fällde.. Det vita blev rosa.. Det röda blev.. Betydligt mindre rött..
Billig skit...

Så idag får vi åka på jakt efter nya tomtekläder...
Måttligt kul...
Hoppas bara vi hittar något..

I värsta fall har vi ett par röda mysbyxor han kan ha.. Men vi måste ju i alla fall få tag i något han kan ha upptill...

1 har lämnat spår..:

Tina Högman sa...

Christoffer avskydde att klä ut sej, även som liten undr dagis-tiden när han inte borde fattat att han var utklädd. Jag fick lura honom på luciatågen. En röd tröja (som han använt förr) ihop med ett par grå mjukisbyxor (som han också använt förr, fast inte samtidigt) funkade. Tomteluvan var det tvärstopp med, dessvärre...