CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

måndag, december 29, 2008

Julen är över..

.. Och detta år har också snart gjort sitt.

Julen var väldigt bra för vår del. Mycket god mat, trevligt sällskap och en och annan julklapp.

Nyår blir lugn i år..
Jag jobbar...
Nyårsaftons kväll och nyårsdagens morgon..
Men självklart ska vi fira lite i alla fall!
Jockes syster och familj kommer hit, och medans jag jobbar så får de äta gott och umgås bäst de vill.
Jag kommer väl hem vid 22-tiden och får i alla fall vara med över tolvlaget.
Får se hur länge jag sen stannar uppe..
Börjar ju jobba kl 7 på nyårsdagen..

Men det blir nog bra det med! Jag lär ju inte vara den enda som är trött på nyårsdagen! :-)

Så om vi inte ses innan onsdag så vill jag önska alla besökare, nya som gamla,
ETT GOTT NYTT ÅR!!!!

4 har lämnat spår..:

Anonym sa...

Önskar er ett riktigt Gott Nytt År!!
Men vi ses nog på jobbet imorgon =)

Kram Annica

Anonym sa...

GOTT NYTT ÅR själv Suss!!

Tina Högman sa...

ja... en annan jobbade julaftons kväll, och nån måste ju jobba nyår med.
nackdelen med att vara uska...

Anonym sa...

TACK för att du var med på min bröllopsdag igår!
Puss puss puss