CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

tisdag, februari 24, 2009

ÄNTLIGEN!!!

Nu har jag äntligen slutat jobba, och har två härliga månader här hemma innan nästa bebis anländer!
Gjorde min sista arbetsdag igår. Känns jätteskönt, fast visst kommer jag att sakna vissa kollegor emellanåt..

Herman kommer att vara på dagis tre dagar i veckan, måndag, tisdag och torsdag, mellan 9-14.
De dagarna som han är där har jag planer på att göra en massa saker här hemma; lägga upp gardiner, storrengöring av akvariet, baka, laga en massa mat att stoppa i frysen (och munnen!), storstäda.. Ja, listan på vad jag ska göra kommer väl att fyllas på allt eftersom..
Ja självklart kommer jag ju passa på att vila en hel del också..

Men överst på min lista står SKUMBAD!
Och det är precis vad jag tänker göra nu!
Krypa ner i ett härligt, varmt skumbad, göra en hårinpackning och bara NJUTA!!!

Så...
Ajöss!!!

1 har lämnat spår..:

Anonym sa...

åh vad härligt det lät med skumbad och hårinpackning *avis*
här hinner man inte så mycket med sig själv längre då lillan bara vill vara hos mamma hela tiden, men det är ju så mysigt det med =)

får bestämma en dag vi kan komma nu då ;)