CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torsdag, februari 19, 2009

Baby-och barnmässa

Nästa helg är det Baby-och barnmässa i Göteborg.

På fredagen ska jag och Herman dit hade vi tänkt oss.
Vi ska möta upp min kusin Annie och hennes son Elvin där och ha en heldag tillsammans.

Bokade tågbiljetter igår. Det blir första gången som Herman åker tåg. Ska bli spännande att se vad han tycker om det! Han gillar ju att titta på tåg i alla fall! :-)

Nu har jag bara 4 arbetsdagar kvar innan jag går hem på havandeskapspenning!
Snacka om att man längtar!
Börjar bli lite jobbigt att jobba nu.
Inte för att jag har några större besvär precis, men jag blir så fort trött... Och magen tar emot lite här och var..
Så nog längtar jag till måndag kl 16:00 då jag går hem!

Nä.. Nu ska jag nog sätta på lite kaffe.. Känner att jag behöver det..
Herman vaknade redan klockan 5 imorse, och det var lögn att få honom att somna om..
Nu sover han middag, så då får jag passa på att vila lite.. framför datorn.. :-)

2 har lämnat spår..:

Anonym sa...

Jag försöker stå på mig!!

Tack för stödet vännen!!
Kramar

Anonym sa...

Tack så mycket!! Känns bra att äntligen ha något som rä säkert i mitt liv.

Kramar