CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

onsdag, april 15, 2009

Inget särskilt...

Nu var det ett tag sen jag skrev något..
Beror väl helt enkelt på att jag inte har så mycket att skriva..

Allt går sin gilla gång.
Magen växer och bebisen sparkar och knuffas rejält och ger sej till känna.
Har haft en hel del förvärkar nu i veckan, så jag hoppas att det snart är dags.. Men det är ju 1 1/2 vecka kvar till beräknat, och med Herman gick jag ju över tiden med 8 dagar, så jag skulle inte bli förvånad om det blir likadant denna gången..

Har precis skrivit en stor inköpslista. Tänkte skicka Jocke att storhandla efter jobbet. Jag har inte riktigt ork till det.. Annars tycker jag det är rätt skönt att åka iväg ensam till affären och storhandla.
Men som sagt.. Orken är inte den samma längre.. :-)

Det får bli allt för denna gången. Inte värdens roligaste läsning kanske, men jag visar ju att jag fortfarande är i faggorna i alla fall! :-)

Ha det bra tills nästa gång!

2 har lämnat spår..:

Miah sa...

Hoppas h*n tittar ut snart.. Och som du sa förra gången, hoppas de inte är en ko :P
Kram på¨dig!!

Kimme sa...

Det var väldigt länge sen jag kikade in till dig. Här händer det grejer ser jag. Bara 1 & 1/2 vecka kvar! Åh, vad spännande! Härligt att höra att lilla hjärtat tickar på som det ska nu också :) Måste kika in snart igen och följa sista streckan på upploppet ;)
Kramizar Kimme