CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

tisdag, juli 03, 2012

Jag kommer!!

Japp!
Så är det!!
Tina, jag kommer på lördag!
Har hittat den perfekta klänningen!
Visade sej att jag inte alls behövt åka halva Skaraborg runt, den fanns ju runt husknuten!
(eller en mil ifrån husknuten om man ska vara petnoga...)

Har spenderat dagen med syster yster och mina småkillar på Mösseberg. När vi var nöjda drog vi in till cntrum. Slutade dock som igår, barnen fick kläder, men deras mamma åkte tomhänt därifrån.

Eftersom Jocke kommit hem från jobbet när vi kom hem, så lämnade vi av barnen och åkte in till Vara. Och på Fagerbergs fanns den... Klänningen jag skulle ha.. Dessutom på REA så vad fanns det att tveka på??
Inget...
Så jag köpte den..
Känner mej riktigt nöjd!!
Kommer bli såå snygg på lördag!! ;-)




0 har lämnat spår..: