CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

måndag, juli 02, 2012

Shopping utan resultat..

I alla fall för min del...
Var ute efter en klänning att ha på lördag. Hittade ingen jag ville ha. Eller jo.. En.. Men den var alldeles för dyr enligt mitt tycke.
Hade med mej mellansyster  Helenas om är hemma från Norge, mamma och barnen till Lidköping.
Slutade med att mamma fick agera barnvakt medans jag och Helena provade kläder. :-)
Passade på att fika lite också, så klart. :-)
Syrran hittade minsann en klänning... Orättvist...
Även Herman hittade en tröja och byxor han ville ha.

Imorn tar jag med mej barnen och Helena till Mösseberg, för lite mys bland djuren och lekparkslek.
Har fixat pastasallad som vi ska ha med oss till lunch.
Sen blir det nog en tur in till Falköping för att fortsätta mitt sökande efter en klänning...
Måtte jag hitta en.. Tiden rinner ju snart ut.. Annars får jag nog stanna hemma på lördag... HAR JU INGET ATT HA PÅ MEJ!!! GAAHH!!

0 har lämnat spår..: