CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

söndag, november 11, 2012

Kära kollegor! Jag behöver er hjälp!

Imorgon kommer det vara något ovanligt med mej...
Något ni inte är vana vid...
Något ni kanske aldrig trodde kunde vara möjligt...


Jag kommer nämligen, (troligtvis,) vara ganska tyst!
Min röst är inte riktigt på min sida nämligen. :-(
Låter som en gammal rockräv med värsta whiskeyrösten!

Har därför bestämt mej för att låta min älskade röst vila så mycket det går imorgon.
Kommer ju att prata med di gamle i den mån jag behöver, men jag kommer nog inte prata så mycket med er...
Fast det kanske ni tycker är skönt...?
Lite lugnt och tyst.. :-)

Men nu behöver jag er hjälp!
Snälla goa kollegor!
Jag är ju van vid att prata i tid och otid, så nu vill jag att ni ska påminna mej om att jag har en tyst dag imorgon!
Kan ni göra det?

Fats jag måste ju ändå säga att OM nu rösten skulle bli normal under natten, ja då kan ni glömma det jag precis skrivit! För då kommer jag att babbla på som jag brukar! ;-)

Kram på er alla!

0 har lämnat spår..: