CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torsdag, november 29, 2012

Twitter

För skojs skull skaffade jag mej ett twitterkonto.
Tänkte att det kanske vore kul..
Men jag fattar inget!
Först tog det mej säkert tio minuter innan jag ens begrep hur man skrev inlägg.
Och sen då?
Vad händer nu?
Kan vem som helst läsa mina tweets?
Eller är det bara de som följer mej? (som i dagsläget är 0)
Finns det någon lista på nya twittrare?
Och hur kan dom välja Krimvården som "anpassat för mej"?
Borde jag bli glad (eftersom jag är intresserad av kriminologi) eller borde jag bli förolämpad (för att de tycker jag platsar där)?

Är som sagt ganska obegripligt det här med twitter...
Får så hur länge jag stannar...

1 har lämnat spår..:

Tina Högman sa...

Det gjorde jag med för några år sen. Jag har fem följare fast jag har inte skrivit en enda grej...