CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

fredag, december 14, 2012

Blir det något snöoväder eller inte?

Mitt kvällspass avslutades kl 21:30.
Och här sitter jag fortfarande på jobbet...
Varför då kan man ju undra?
Jo det kan jag tala om för den som är intresserad.
Tydligen ska det bli snöoväder imorn.
Igen.
Och jag börjar jobba klockan 07:00.
Och risken finns ju att jag inte tar mej ut imorn, så jag tänkte helt enkelt som så att jag sover över på jobbet!
Då är jag åtminstonde på plats när arbetspasset börjar.

Jag åker ju ändå bara hem för att sova, så då kan jag ju lika gärna sova på jobbet! Om jag nu kan sova vill säga... Men det visar sej!

Så nu hoppas jag verkligen att det blir snöoväder imorn, och inte bara några futtiga flingor som singlar ner,annars har jag ju spenderat natten i jobbets vilorum helt i onödan!!

Fast ska jag vara helt ärlig tycker jag att det räcker med snö, men det vore så snopet om det inte kom något alls...Nu när jag ändå är på plats!

2 har lämnat spår..:

Tina Högman sa...

Men asså... det stavas ÅTMINSTONE! Jag sa ju det i förra inlägget!

Suss sa...

Jag kommer aldrig lära mej att stava till det ordet! :-)