CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

måndag, februari 18, 2008

Här är jag!!

Det verkar ju som om man har varit liite saknad under sin frånvaro i alla fall!
Har inte riktig haft tid att sitta här framför datorn.
Förra veckan satt jag inte ens en minut framför datorn!
Och när jag väl haft tid så har ju inte bloggandet varit prioritet nr 1 precis..

Med en 1-åring i huset så är det full fart hela dagen!
Han har äntligen vågat släppa taget och stapplar nu runt mest hela dagarna. Och nu verkar han väldigt intresserad av att börja klättra upp på saker och ting. Han har inte lyckats än, men det är väl en tidsfråga innan han kommer på knepet..

................

Det här märkte ni aldrig, men jag var precis borta en stund eftersom Herman faktiskt lyckades klättra upp på tv-bänken...
Och självklart trillade ner...
Men nu har han blivit tröstad och sitter nu på golvet och leker med sin talande hund. Verkar inte som om han slog sej så illa. Blev nog mest rädd skulle jag tro.

Nåja.
Jaha.. Nu ringer telefonen...

...................

Så där ja! Nu ska vi se om jag kan fortsätta skriva då..

hmm..
Jo! Jag ska snart börja jobba igen.
Känns både si och så..
Har tyckt det varit väldigt skönt att gå hemma med sonen, men visst saknar man att prata med andra vuxna om annat än barn!
Och sen är det ju inte helt fel att Jocke och Herman får rå om varandra utan morsan som lägger sej i!
Och jag ska ju faktiskt bara jobba 60% till att börja med. Och bara i tre månader. Sen mellan juni-augusti ska jag vara hemma igen innan det är dags för inskolning på dagis.

Nu river Herman ut handukarna från garderoben..
Fast det är väl knappast någon idé att lägga tillbaka dom igen..
Han är väl snart där och river igan misstänker jag!

Jaha..
Ja..
Nä..
Nu kommer jag inte på något mer att skriva för tillfället...
Ska försöka att skriva lite oftare i fortsättningen..
På återseende!

0 har lämnat spår..: