CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

söndag, februari 24, 2008

Jag har gjort slut..

.. med Facebook..
Har inte riktigt förstått poängen med det hela.
Visst kan man få kontakt med gamla bekanta och så, men..
Nä.. Det var inget för mej..
Har hört att det kan vara riskabelt, att de kan få tag i massa uppgifter om en, och så desperat är jag inte att hitta gamla bekanta att jag vill riskera något..

Även om risken är liten, att någon skulle ta reda på en massa om mej och utnyttja det till min nackdel, så finns ju dock risken..

Har skickat till supporten och bett dom delita mitt account..
Får se hur lång tid det tar innan jag försvinner därifrån.

3 har lämnat spår..:

Trollmor sa...

Jag är inte heller kvar där...skrev du till supporten? jag hittade en knapp där man konde deleta sitt acount...gjorde jag fel nu?

skulle inte bli förvånad...

Suss sa...

Trollmor: JAG kanske gjorde fel??? Hittade du en knapp?? Det gjorde inte jag! Letade i Hjälp-delen och där fanns en länk som man kunde klicka på och då kom man till supporten..
Får nog gå in igen och leta efter kanppen..

Suss sa...

Trollmor..Igen..: Den enda knapp jag hittade var för att diaktivera sin profil på facebook. Jag ville ju ta bort hela profilen för alltid och då skulle man gå via supporten.. Om jag fattade det hela rätt..