CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torsdag, juli 03, 2008

Nya bilder!!

Har inget direkt att skriva om..
Så jag visar er lite nya bilder på min goding istället!!
Dammen hemma hos mormor och morfar är skojig att plaska i!!
Fast jag får bara plaska med händerna..

Vattnar blommorna hos farmor och farfar...


Det är kul att gräva i sandlådan!!









5 har lämnat spår..:

Anonym sa...

Va söt han är..
OCh va STOR han blivit. sist jag såg honom så kröp han omkring på golvet.

Anonym sa...

Vad söt han är eran lille pojk =).

Anonym sa...

Tackar, tackar :) Det var den bästa present jag fått på länge, dvs ett positivt antagningsbesked i brevlådan.
Det e ju inte klokt va stor er lilla kille blivit! Duktig som vattnar farmors blommor, hehe.
I förrgår tog Elin sina första steg utan att hålla i våra händer. Bebistiden är förbi :(. Men, men någon gång ska de ju bli stora. Får ju låna dem ganska många år till innan de sticker hemifrån :D.

Hoppas att ni också får en trevlig sommar!
Kramar Kimme

Anonym sa...

Visst har den blitt stor?! Den har växt massor på bara 1 vecka tycker jag, men jag tycker bara det är mysigt att det syns nu =).

Anonym sa...

Grattis på namnsdagen Herman!!