CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torsdag, juli 31, 2008

Om knappt 1 timma...

.. fyller jag 30 år!!

Eller om man ska vara petnoga:
Kl 09:31 imorgon, fredagen den 1 augusti, fyller jag 30 år.

Har funderat på det här med 30-årskrisen som man hört talas om..

Kommer den samma dag man fyller 30??
Det klockslag man fyller 30?
Eller kan det helt enkelt komma när som helst???

Än så länge har jag i alla fall inte märkt av någon krissituation att tala om..

Fast det är klart..

Jag är ju bara 29 år!!!

Känner att min födelsedag kommer att bli något alldeles extra i år!!






Om nu inte den där krisen inträffar förståss..

5 har lämnat spår..:

Anonym sa...

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!
Hoppas jag blev först att gratta dig..
Tack för grattiset hos mig..;-)
30-årskrisen kommer vid 21år..hos en del..sen vid 31 kommer 40-årskrisen..;-)
Tror inte du är i farozonen..
Kram till dig och Herman och gubben..
Bill & Bätthan

Anonym sa...

Grattis på 30 årsdagen.
Jag har då inte märkt av ngn kris =)
Den kommer när en fyller 40 =)
Ha nu en jätte bra dag med massa presenter å vänner i din närhet!

Kram Annica

Anonym sa...

Grattis på 30-årsdagen vännen! Hoppas du får en fin dag med gott sällskap och god mat :).

Kram Jeanette

Anonym sa...

Grattis.. de hade jag glömt *skäms*
Grattis vännen!! Snart lämnar jag tonåren bakom mig.. Bara 18dagar kvar nu..

Kramar

Anonym sa...

Grattis i efterskott!! Hoppas du hade en bra 30-års dag! Nu är jag ju nyfiken, blev det nån 30-års kris?