CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

tisdag, augusti 05, 2008

På väg till Göteborg!

Imorgon åker jag och Herman till Göteborg för att hälsa på kusin Annie och hennes familj.
Vi ska stanna där tills på fredag.
Ska bli så kul att träffa dom igen!

Medans vi är borta ska Jocke passa på att måla om i Hermans rum.
Klockan halv tio nu ikväll kom vi på att vi glömt att köpa färg..
Och färghandlarn vi köper av har bara öppet två kvällar i veckan...
Ikväll och på torsdag..
Så på torsdag MÅSTE Jocke komma ihåg att köpa färg!
Sen får han måla på kvällen och fredag morgon, innan han åker och hämtar oss.

Herman ska få ett grönt rum. Sen ska vi sätta upp stickers lite här och var.
Blir nog riktigt bra!
Hoppas jag..

Nä, nu får jag väl säga natti.

NATTI!

2 har lämnat spår..:

Tina Högman sa...

Hälsa Annie från mej!

Anonym sa...

Jo jag har hört på dem flesta att det varierat i fosterljud på dem med.. så man ska inte tro på det där.. man får se vad det blir när den kikar ut helt enkelt.

Ja du börjar väl i september eller är det nu i augusti?
Vi hinner nog ses innan jag går på HP :).
Ska börja jobba på tisdag igen, hoppas det går bra med ryggen då bara.
Kram Jeanette