CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

onsdag, september 03, 2008

Lilleman är sjuk..

Ja, nu har ju Herman börjat på dagis, och med det fått en massa baskilusker.

Igår eftermiddag började hans näsa rinna..
Två timmar efter han somnat på kvällen, vaknade han av att han knappt fick luft!
Stackarn var precis bommtät i näsan!
Gav honom näsdroppar. Vilket han INTE gillade! Skrek som bara den. Var sen vaken i nästan en timma innan John Blund åter kom.
Sen sov han oroligt hela natten.
Vaknade idag med feber...
Har även blivit hes...

Är ledig idag och imorgon.
Får se om han blivit frisk till på fredag då han ska till dagis igen.
Om inte, så får Jocke sluta tidigare, så jag kan åka och jobba på kvällen som det är tänkt.

Nu sover han halvliggande ute i vagnen.
Har bara ätit en flaska välling på hela dagen..
Har i alla fall fått i honom lite vatten..
Får hoppas han vill ha något att äta när han vaknat..

Men man kan ju bara se till sej själv.. Är jag sjuk är jag inte sugen på mat! Är väl likadnat när man är liten.
Är glad om jag får i honom vätska i alla fall.

3 har lämnat spår..:

Tina Högman sa...

Stackars lille plutten...! Gosa lite med honom från mej (för så slipper jag ju snoriga baskilusker)
;-)

Anonym sa...

Ja..usch!! Dagis är ett baskilusk-bo...Stackarn, hoppas han kryar på sig fort.

Anonym sa...

Hoppas Herman mår bättre nu! Ge honom en stor kram från mig och Elvin!