CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torsdag, januari 29, 2009

Grattis min älskade lille goding!

Idag fyller Herman hela 2 år!!
Fattar inte att det var två år sen jag hade en alldeles nybakad liten bebis i famnen för första gången...


Hur som helst så ska vi fira honom när Jocke slutat jobbet, med tårta, saft och självklart paket!
Vi har köpt en trehjuling och en film med Nalle Puh till honom.
Hoppas han gillar filmen.. Vi (läs: jag och Jocke) har tröttnat på att se på Teletubbies... :-)
Trehjulingen kommer han väl att börja använda mer fram mot sommaren skulle jag tro..

GRATTIS MIN LILLE HERMAN!
Älskar dej så otroligt mycket!
PUSS OCH KRAM!!

Endast 2 dagar gammal....









Herman 2 år!!!



(egentligen "bara" 1 år och 10 månader på denna bilden...)

2 har lämnat spår..:

Anonym sa...

Hipp hipp HURRAAAAA för (lille)store Herman!!
Jag har gömt våra Teletubbies band. De blev väldigt uttjatade ett tag här hemma också. Tror man måste vara en 2-åring för att uppskatta dem :)
Kram

Tina Högman sa...

Kommer du ihåg Bananer i pyjamas? Christoffer hade en sån nalle. När man tryckte på handen sjöng den sången. Man hörde den till slut när man sov...