CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

onsdag, maj 16, 2007

ESC 2007

Ok...
Det är väl på sin plats att kommentare årets Eurovision Song Contest...

Visst..
Jag kan väl gå med på att alla inte gillar det svenska bidraget, även om jag personligen tyckte att det var en superbra låt. Men att de skulle få så dåligt med poäng, det trodde jag inte!
De var ju betydligt bättre än vissa andra bidrag som kom betydligt högre..

Jag säger bara..
Ukraina??? På andra plats??? (<-- länk)
Och Bulgarien?? På femte plats???? (<--länk)
Är det ett stort skämt eller???
Svårt att säga vilken som jag tyckte var sämst... Men Bulgarien ligger bra till att koras som sämsta bidrag..

Nä, jag säger som Kimme sa en kommentar till förra bloggen:
Öst och väst borde ha varsinn tävling!
För så här har det ju alltid varit!
Och eftersom öststaterna är betydligt fler än oss, så har vi ju aldrig en chans!!
De röstar ju bara på de sina! Visst, det gör ju vi också, så man kanske inte enbart ska skylla på dom..
Öst har ju en musikstil, occh väst har ju en annan, och i en sån här tävling verkar det ju inte funka att dessa två tävlar...

Men det lär väl antagligen fortsätta som det alltid gjort.. Då är ju frågan om vi överhuvudtaget ska vara med??

Fast alla öst-bidrag var ju faktiskt inte dåliga..
Jag gillade faktiskt Moldaviens bidrag..

3 har lämnat spår..:

Anonym sa...

Har aldrig ork att kika på spektaklet.
Lennart

Anonym sa...

HEJ!!!!!!!!!
Ja, jag gillar ju Islands bidrag.. som inte ens kom till slutfinalen trist!!!

Hoppas Herman växer och mår bra!!!

Kram Udden

Tina Högman sa...

Skit är vad det är.