CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torsdag, maj 03, 2007

HUR går det ihop??

Gjorde rent akvariet tidigare idag.

Det är på 150l.

Tömde ut 75l.

Fyllde på med 85l.

Nån som kan förklara hur 17 det går ihop??

Jag fattar nada....

5 har lämnat spår..:

Anonym sa...

ja jag säger då det har Herman redan börjat *tjuva* :P

Näe det förblir nog en gåta.

Hoppas att allt e bra.

Ha en jätte trevlig helg.

Kram Annica

Anonym sa...

Hmm, det är en gåta som jag inte kan lösa :)
Ja tiden går fort! Har fortfarade en del att fixa innan h*n anländer. Måste kolla vilka babykläder jag kan använda och köpa några nya, sätta ihopa spjälsängen, packa BB-väskan och göra några inköp till den. Har fortfarande inte bestämt några namn, men gör kanske inte heller det innan vi sett bebben.
Så er kille är 3 månader nu. Tyckte inte det var länge sen du berättade att ni blivit föräldrar. Å han växer och mår bra kan jag tro :)
Trevlig helg!
Kram
Kimme

Anonym sa...

Gammalt vatten tar större plats än nytt kanske...?
Eller har du en tvättsvamp i botten...?
Ha det gott å krama Herman../ Beekay

Anonym sa...

Mnäe Det går ju inte.
Har du kollat så golvet inte är vått?
Lennart

Tina Högman sa...

Jag tror att fiskarna har druckit upp vattnet.