CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

måndag, juli 23, 2007

Party party!!

Idag ska jag och några tjejkompisar parta loss ordentligt!!
Det är ju måndagsklubben i Lidköping idag, och vi tänkte de skulle få äran att få celebert besök av just oss, partpinglorna nummer ett!

Det ska bli mycket intressant..
Ja.. Med tanke på att det blir första gången på.. ja, över ett år som jag festar med alkoholhaltiga drycker i kroppen. Om man inte räknar det lilla glaset vin som jag drack på midommar, men det var ju lite skillnad då.. Herman var ju med, så man tog det ju lugnt då.

Som sagt..
Det ska bli mycket intressant.
Antar att jag inte behöver så mycket innan jag blir fnittrig.
Eller fnittrigare..

Ja..
Det återstår att se..

Party Party på er!!
Och ha en kul måndag!! :-)

3 har lämnat spår..:

Anonym sa...

Eftersom jag hörde vad K sa att det skulle bli en riktig rotablöta så antar jag att inte heller du mår så bra i mörra =)

Men jag hoppas att jag får läsa här hur ni hade det =)

Hälsa dem!

Kram Annica

Anonym sa...

Ska bli roligt att höra hur kvällen förlöpte ;)

Tina Högman sa...

Ja nu vet vi ju hur det gick...!