CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torsdag, juli 05, 2007

Rosa rosa rosa....

Köpte mej en ny top i lördags..
En riktigt snygg sak i mörkrosa färg.

Den torrfällde..

Kunde jag konstatera..

Efter att Hermans vita body och ljusbruna byxor plötsligt skiftade i rosa...

Som tur va gick det bort i tvätten..
Ja på Hermans kläder alltså..

Min top är fortfarande rosa som tur är!

5 har lämnat spår..:

Anonym sa...

Annars kan det ju vara lite "rebelligt" att ha rosa på en pojke ;)

Anonym sa...

Malva är oftast klädd i rött.
Ändå tror nästan alla att hon är en pojk.
Beror kanske på det korta håret.
Helt rätt att handla nåt till sig själv man tycker om.
Man får inte sluta bry sig om sig själv när man får barn.
Men guuuud vad man blir bebissugen när man ser honom.
Tror jag får "prata" lite med min fru när hon kommer hem.
Lennart

Anonym sa...

Det där med att folk inte ser om det är en flicka eller en pojke...min minsta kille hade låånga ljusa lockar tills han var 2 år..så folk kallade honom för söt flicka...på badstranden..när han var naken!!!
Vad ger man för det?...

Anonym sa...

Grattis på namnsdagen Herman 12/7!!!


Kram Annica

Anonym sa...

Tittar in o kollar läget..
Tittar ut igen
Lennart