CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torsdag, juli 26, 2007

Jag ÄR vaken!!

Jaha.

Jasså har hon vaknat nu, kanske ni tänker så här flera dar efter partyt.
Men jag var faktiskt vaken redan igår...

Tisdagen däremot var rätt seg...

Och vattentörstig..

Konstigt..



Hade riktigt kul på festen!
Förfesten var en höjdare, god mat, god dricka och kanontrevligt sällskap, såklart.
Mycket skratt och tokigheter.

Åkte på kvällen in till Lidköping och gick på måndagsklubben.Mötte Tina och hennes svägerska där.
Ja, det var ju jag som bett dom komma.. :-)
Vi dansade och hade riktigt kul!!
Och som sagt, i tisdags var men bra seg..
Fast jag drack inte så jättemycket, men det var tillräckligt för att bli härligt fnittrig på kvällen och mindre härligt trött dagen efter..

Nu är jag och Herman i Göteborg och hälsar på kusinen. Så nu ska jag gå och vara lite social igen.

2 har lämnat spår..:

Anonym sa...

Visst är det konstig att när man går ut en kväll och dricker (ibland ganska mycket) så vaknar man ändå väldigt törstig dagen därpå ;)

Ha det så trevlig i Gbg, hälsa min syster ifall du ser henne ;)

Anonym sa...

Hej Suss...hoppas du har en fin sommar..trots vädret..Krama lille Herman från mig.../ Bill
P.s jag har två Space-sidor nu....;-) D.s