CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torsdag, augusti 02, 2007

Ett erbjudande ni inte få missa!!!

Rävar är söta.
I alla fall rävungar...
Vi har en räv som springer i trädgården.
Fast den räven tycker jag inte om.

Vi har aldrig sett den...

..bara det den lämnar efter sej.

Varje morgon får vi nämligen ta spaden och plocka upp skiten den lämnat!
Den verkar ha utsett vår uppfart till toalett!
Bakom en av bilarna är tydligen ett bra ställe, för där ligger det varje morgon en liten hög!

Måttligt kul...

Så är det någon som vill ha räven så är det bara att komma och hämta den!
Helt gratis!!!

Jag kan t o m bjuda er på kaffe, saft, te eller kanske en whiskey!!
Bara ni tar rävenf*n med er!!!

Kan ni stå emot erbjudandet??

3 har lämnat spår..:

Anonym sa...

*Jag fångade en räv en dag.....*

Näru den räven får du allt behålla själv =)
Men jag tar gärna lite kaffe iaf =)

Kram Annica

Anonym sa...

Som jägare är det svårt att stå emot erbjudandet.
Rävjakten gick igång nu 1/8.
Fast jag måste erkänna att ditt kaffe lockar nog mer.
Lennart

Tina Högman sa...

Jag sa ju att du skulle sätta upp en skylt "bajsning förbjuden". Har du inte gjort det än??