CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

måndag, augusti 27, 2007

Spänningen är oooliidliig!!

Ja nu är det spännande!!!

Vem drar vinstlotten?

Vem får nitlotten?

Vem får gå hem med svansen mellan benen?

Vem går segrande ur striden?


Förhoppningsvis får vi snart svar på dessa frågor...


Till er som vet vad det handlar om, skriv inga direkta kommentarer om det än.. Vill ligga lågt ett tag... :-)

8 har lämnat spår..:

Anonym sa...

Håller tummarna!!

Anonym sa...

Aha det var inte svårt att läsa mellan de raderna....

Så jag håller oxå alla tummar å tår.

/ Annica

Trollmor sa...

Ok och jag som är trögast i universum, när får jag veta?
Jag avskyr när folk bara säjer A och inte B!

=)

Suss sa...

Trollmor: B.... :-)

Anonym sa...

Oh! Jag som är så nyfiken av mig!! Är visst inte så bra på att läsa mellan raderna heller!! Hoppas vad som nu ska hända händer snart så jag får veta vad det var!!!
Men lycka till i alla fall!!!

Trollmor sa...

Äsch hur skriver man ett ljud?
*räcker ut tungan mot datorn och pruttar* (...med tungan)
hm

Nu ska jag fråga Tina...så de så! fast hon säjer väl inget hon heller...

Anonym sa...

Siter å ser ut som ett ? i ansiktet...fast det kanske är en förbättring mot innnan..;-)

Anonym sa...

Forts följer...Eller?
Lennart