CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

lördag, september 15, 2007

Ikväll är det party som gäller!

För en gång skull ska jag och Jocke ut tillsammans!
Det är nämligen pubkväll här i byn.

Hermans farmor och farfar ska vara barnvakt medans jag och Jocke svänger våra lurviga.

Okej då..
Jag har ju inte lurviga precis..
Det vill jag inte ha..
Tack och lov för hyvel!
Men Jocke ha lurviga!!
Fast han lär inte svänga på dom.. Mer än normalsvänget som blir när man förflyttar sej från en plats till en annan..
T ex en sån där förflyttning från bordet till baren ni vet..

Så det där med att svänga våra lurviga stämmer visst inte alls..
Jaja.. Ni fattar vad jag menar..

Jag har lovat att stanna hemma tills Herman somnat. Hans farföräldrar har aldrig varit barnvakt så på kvällen förut, så jag tänkte göra det enkelt för dom, så att de inte blir avskräckta! :-)

Nä..
Om man skulle fixa lite mat innan man fixar iordning sej själv...

Och håll tummarna för att Herman somnar tidigt ikväll! Har hört att det troligtvis blir mycket folk på puben, så kommer vi allt försent kanske vi inte ens kommer in..
Det vore ju snopet..

3 har lämnat spår..:

Tina Högman sa...

Jag fick köra Richy till en kräftskiva. Fast det var ingen som frågade om jag ville stanna kvar inte. Fast jag ska jobba imorn med, så det kvittar ju.

Anonym sa...

Blir det försent får ni svänga era lurviga hemma istället.
Lennart

Anonym sa...

Hoppas ni hade det bra ute!!! Och att sonen somnade tidigt!!