CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

måndag, september 17, 2007

Systrarna koben...

Denna vecka är precis fullsmockad!
Idag är det kalas för Christoffer.

Imorn ska jag och Tina shoppa det som behövs till Kinnekulle-vandringen.
Sen på eftermiddagen ska jag till banken och fixa med lite konton.

På onsdag är det mamma-barn-grupp, som jag och Herman ska på.

På torsdag ska vi till badhuset på babysim.

På fredag kommer det en mäklare för att ta kort på huset. De vi hyr av har bestämt sej för att sälja nu när vi ändå flyttar.
Detta betyder ju att vi måste städa och göra det snyggt här inför det besöket.

Och sen på lördag och söndag går jag och Tina på Kinnekulle..


Pust..
Kommer att vara helt slut när måndagen kommer...


Avslutar med att göra som Tina:

Sätta in en look-a-likebild!



Vem är dem???


Ledtråd: Jag har grön-och vit tröja på mej...

5 har lämnat spår..:

Anonym sa...

Me vet det oxå *pilutta dig*...men jag ska inte avslöja svaret...jasså du hade den grön/vita tröjan hmm... :P

Annica

Anonym sa...

Du till vänster.
Tina till höger.
Det ser man på den grön-vita tröjan

Lennart

Tina Högman sa...

Vi kanske inte är så lika som vi tror...

Anonym sa...

Det syns ju glasklart!! Hoppas ni får fint vandringsväder i helgen =)

Anonym sa...

Nä men ni e rätt söta.
Lennart