CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

måndag, september 24, 2007

Han fattas mej!

Jag lovade ju att skriva om vandringen idag..
Men det får vänta..

För igår eftermiddag, när vi fortfarande var ute och vandrade, ringde telefonen.
Morfar har hastigt gått bort!
Han finns inte mer...

Tänker på min mormor..
De var gifta i över 60 år, och nu plötsligt är hon ensam.
Kan inte ens föreställa mej hur det måste kännas att mista sin livskamrat!

Tänker på min mamma, som nu inte längre har någon pappa.
Tänker på min moster och mina morbröder...
Tänker på mina syskon...
Tänker på mina kusiner...

Saknar honom så mycket!!
Han fattas mej!

6 har lämnat spår..:

Anonym sa...

Beklagar det djupaste sorgen...
Finns inget att säga...
Lämnar en kram till dig..
Bill

Anonym sa...

Åh hjärtat! Önskar jag var hos dig och kunde krama om dig ordentligt!!!
Tänker på dig :)
Kram

Anonym sa...

Hej Suss,

Det var så länge sedan jag var inne på din sida så jag tänkte läsa ikapp om hur det var med dig och familjen.

Så läser jag om er förlust, jag känner med er. Beklagar sorgen och skickar en stor kram.

Tina Högman sa...

Det är så tomt.

Anonym sa...

Tänker på er!

Ta hand om varandra!

Kram Annica

Anonym sa...

Jag vill hem!!! :(