CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

fredag, september 21, 2007

Packad och klar!

Ja, snart i alla fall..
Blev ett litet missöde bara..

Tänkte vädra ryggsäcken lite innan jag packade den inför helgens vandring på Kinnekulle.
Så imorse sken solen och jag ställde ut den på vädring.
Gick sen in för att försöka få Herman att sova lite.
När han somnat gick jag ner igen och slängde en blick ut genom fönstret.
NEEEJ!!! Det regnar!!!
Inte mycket, och antagligen hade det precis börjat, men det var bara att springa ut och ta in ryggsäcken igen..
Den var bara lite blöt, men jag får vänta lite innan jag kan packa den i alla fall..

Och så var det det här med skorna..
Skulle inpregnera dom...
Då tog det slut i flaskan!
Det räckte bara till EN sko!!

Så antingen får jag hoppa runt på ett ben i skogen.. Vilket låter rätt jobbigt, med tanke på att man har en ryggsäck på ryggen som väger ca 15 kg..
Ett annat alternativ är att jag snor lite inpregnering av Tina.. Åker ju dit redan ikväll..
Eller också får jag helt enkelt ta och åka in till Vara och köpa nytt...
Tippar på att jag väljer det sista alternativet..
Inpregnering lär jag ju behöva fler gånger ändå..

Nä, nu ska jag röja det sista här hemma. Mäklaren kommer ju idag för att ta kort..

Vi syns efter helgen!
Skriver en rapport om vandringen på måndag..
Håll tummarna för att vädret blir bra!!

3 har lämnat spår..:

Anonym sa...

Håller tummar o tår för bra väder.
Lennart

Anonym sa...

Oj, här händer det grejer. Grattis till ert nya hus! Såg bilderna, det såg jätte fint ut. Herman växer så det knakar ser jag också. Han är så söt.

Anonym sa...

inpregninering??
IMPREGNERING heter det, tack för mig..