CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

tisdag, mars 04, 2008

Snart slut...

På torsdag kl 15:30 är det över...
Då är jag inte mammaledig längre...
Inte på tre månader i alla fall..

På torsdag kl 15:30 börjar jag jobba.
Har varit hemma sen 20 november 2006, så visst kommer det att kännas konstigt!

Jag ska jobba 60% i tre månader, sen ska jag vara hemma igen under de (förhoppningsvis) härliga sommarmånaderna, innan jag börjar jobba igen i slutet på augusti.
Hoppas bara Herman får en dagisplats tills dess..
Står i kö sen några månader tillbaka, så det borde ju inte bli några problem.

Jocke ska vara hemma med Herman de dagar jag kommer att jobba nu i vår. Tror det kan vara nyttigt för båda två!

Nä, nu ska jag passa på att njuta av solen!
Nån som vill följa med till lekplatsen? :-)

2 har lämnat spår..:

Anonym sa...

Då ses vi nog en liten stund på torsdag =). Jobbar till fyra så.

Härligt att gå till lekplatsen när det är så fint väder. Ha en bra dag! =).

Tina Högman sa...

Du skulle gjort som jag... skaffat en till på en gång!