CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

måndag, mars 31, 2008

Trevlig helg?

Hoppas ni haft en trevlig helg!
Det har inte jag haft...

Såg fram emot en mysig lördagkväll med god mat och en bra film.
Lagade till en smsakig lasange.
Kände mej lite smått illamående.
Inte så konstigt, tänkte jag. Har ju knappt ätit något idag! Är väl helt enkelt hungrig!

Maten blev klar och vi satte oss till bords.
Fick i mej knappt två matskedar av lasangen. Smakade mej inte alls..
Jag som älskar lasange..

Efter maten satte vi oss i soffan.
Kände fortfarande av illamåendet.

Sen spenderade jag resten av lördagskvällen med huvet i toastolen..
Måttligt kul...

Vid halv tio tackade jag för mej och gick och la mej..
Det var min mysiga lördagskväll det...

På söndagen mådde jag bra igen.
Tog det lite lugnt med maten för säkerhets skull.
Blev mest nyponsoppa för min del.

Som tur är verkar det som om både Herman och Jocke klarade sej från magsjukan.

5 har lämnat spår..:

Anonym sa...

Usch vad tråkigt. Det är ju så jobbigt med magsjuka också =(.

Hoppas du mår bättre nu ialla fall.

Anonym sa...

Stackare..

Glöm inte att skriva upp att du fått det på jobbet.
I helgen insjuknade 4 vårdtagare samt 2 personal som ringde idag som jobbade i helgen...jag har jobbat sen i fredags å än känner jag mig...kry...jiiipppee!


Kram Annica

Anonym sa...

Magsjuka???
Någon kanske är på smällen igen???
Syskon till Herman
Lennart

Anonym sa...

Min söndagskväll var samma som din lördag kan man säga. Vi har nu haft vinterkräksjukan hela familjen. Fast mitt kom ut i andra änden ;-). Barnen kräktes var sin natt och sen var det över. Fast lite tagen är man efteråt och trött. Lillan var den enda som klarade sig ifrån det.
Skönt Herman också slapp att bli sjuk.
Värsta var att vi hade kalas på söndagen och det bröt ut på kvällen. Vi hade 15 vuxna och 7 barn här, undra hur många man smittat? Ops!

Suss sa...

Lennart: Nädu, inget syskon till Herman på G här inte! Det var magsjuka!