CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

måndag, maj 18, 2009

En skön helg och en längtan till att vandra..

Det är precis vad vi har haft!
Alla måsten och borden skippade vi och ägnade istället helgen till att ta det lungt och njuta.
I lördags var vi först på vårmarknad i Vara.
På eftermiddagen lekte Herman i sandlådan, Theo låg och sov ute i vagnen, Jocke fixade med grillen och maten, och jag? Ja jag placerade mej i en solstol och njöt av vårsolens strålar!
Efter maten tog jag och Herman oss en promenad för att titta på hästar.
Kvällen spenderades framför ESC.
Lite tråkigt att det gick dåligt för Sverige, men Norges bidrag är ju superbra, så jag är nöjd ändå! :-)

I söndags var vi bortbjudna. Svärfar fyllde 65 tidigare i veckan, och det firades igår med middag på Kinnekullegården. Mycket god mat! Särskilt potatisgratängen.. :-)

Blev så sugen att gå Kinnekulleleden!
På väg till Kinnekullegården åker man nämligen förbi väldigt många ställen som vi passerar när vi går leden.
Och förra året blev det ju inte någon vandring, eftersom jag var gravid..
Får väl se om det kan bli något i år.. Allt hänger ju på om jag ammar eller inte..
Annars får vi väl helt enkelt ta det nästa år istället.

0 har lämnat spår..: