CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

tisdag, maj 19, 2009

Pyssel och Papp

Idag har jag varit kreativ!!

Jag lovade min kusin för några dagar sen att jag skulle skicka blöjprover till henne. Eller till hennes son rättare sagt.
Hon funderade på att byta sort, och eftersom våra små inte anväder samma sort så skulle jag vara snäll och skicka några av "vår" sort som hon kunde prova på sin son.

Sagt och gjort..
Plockade ihop några stycken och skulle hämta ett kuvert.
Insåg ganska snart att de vanliga kuverten var alldeles för små.
Och inte hade jag några större hemma heller..
Så vad gör jag?
Jo, den kreativa sidan kommer fram från sitt gömmställe, och jag gör ett eget!

Av en papperskasse från Willy´s!! :-)
Med lite (läs:mycket!) tejp, en sax och en påse kommer man långt!
Och vips så hade jag knåpat ihop ett alldeles lagom stort kuvert!

Nu är det bara att hålla tummarna att brevet kommer fram...

Och föresten.. Nu kunde man ju återanvända påsen istället för att slänga den, så man blev ju lite ekonomisk och klimatsmart också till på köpet! :-)

2 har lämnat spår..:

Tina Högman sa...

Ja man måste vara lite klurig i bland!

Annie sa...

Snyggaste kuvertet jag fått på länge ;)