CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

söndag, december 17, 2006

Lite bakvänt blev det...

Om de nu prompt måste bygga en rondell, så kan de väl för fasiken göra en som SER UT som en rondell!!

Skjutsade Jocke och en kompis till honom till Kvänum förut.
Och visst, en av korsningarna vi metropolen var riktigt fånig förut, men det här.. Ja det tar priset!!!
Nu har dom insett vilken korkad korsning det var och byggt en rondell.

Och visst, man såg en skylt som talade om att det var just en rondell, men man fattade ju inte att man åkte i rondellen förrän man insåg att man körde åt fel håll!!
Tur att det var sent, ingen trafik, mörkt och inga människor ute som såg att jag körde lite bakvänt...
Hoppas jag...

6 har lämnat spår..:

Tina Högman sa...

Det gjorde jag med en gång när de byggde alla små attans rondeller i Lidköping...

Suss sa...

Är jag förvånad??? Nä... Vi e ju syskon.. :)

Udden sa...

Ja, vad ska man säga??? Själv är man såååå dutti med rondeller.. Bor ju i en stad, där planerarna ÄLSKAR rondeller... Sen älskar de att smalna av varje väg, så man knappt kan köra...

Nej, jag ska skola om mig och bli stads-trafik-planerare!
Nån som vill bli assistent??

Anonym sa...

Om nån hade sett dig hade du kunnat säga att du just kom hem från semester i England. Där kör de ju åt fel håll i rondeller :)

Anonym sa...

Hej igen!
Stannar förbi för att önska dig en God Jul och Gott Nytt År. Förvinner från bloggandet imorgon på morgonen för åker hem till föräldrarna i två veckor. Och vem orkar surfa från modem?

Ha det jättebra nu över jul och nyår!
Kram

Anonym sa...

Ja rondeller kan verkligen vara knepiga!

jag behöver bara tre till för att få min första premie. Inga kostnader bara gratis!
Gå in på http://gratisgen.se/?ref=40643

Tack!