CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

onsdag, december 20, 2006

Vilken jäkla bluff!!!

Var iväg och handlade förut.
Ner i kundkorgen åkte en förpackning med Lipton Mango Peach Pyramid-te.
Tänkte jag skulle prova något nytt..


Hade planerat att krypa upp i soffan, se en bra film och njuta av en stor mugg te...
Öppnar förpackningen...

VARENDA JÄKLA LITEN PYRAMID ÄR TRASIG!!!

Allt te ligger löst i förpackningen!!!
Hade det vart löste jag varit ute efter så hade jag köpt det!!!


Snacka om besviken och ILSK!!

*AAARRRGGGHHHH*

Hela myseftermiddagen är förstörd....


Skickade dom ett argt mail... Krävde att få en ny, så att de kunde övertyga mej om att den nya modellen är bra..

Nu väntar jag bara på svar...


2 har lämnat spår..:

Tina Högman sa...

Gick du på den? Tror knappast man märker nån skillnad på pyramidte och lösviktste. Det är väl lösviktste dom lagt i nån fånig pyramid! Säkert var den mycket dyrare också.... *bestämmer mej bestämt för att aldrig köpa nån pyramid*

Suss sa...

Jag gick på den av den anledningen att jag ville ha smaken... Fanns bara i pyramidform...
Fick värdecheckar från Lipton idag, så att jag kunde köpa mej en ny förpackning...
Får se om jag tar samma eller inte...