CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

tisdag, december 05, 2006

Nu ska här knapras!!



Åh, tänk om det fanns luktdatorer!!!
Då hade ni kunnat känna doften av pepparkaksbak!! För det är precis vad jag gjort nu idag,
bakat pepparkakor!
Hjärtan, stjärnor, granar och bockar!

Visst, granarna ser ut som om dom varit utsatta för stormen Gudrun, och bockarna verkar ha sprungit rakt in i väggen...
Men vad fasiken!!
Är det hembakt så ska det väl se hembakt ut!!
Och det viktigaste av allt.. De smakar ju gott!!!



Och ett litet tips till er som tröttnat på era julskivor..
Eller som jag.. Glömt av vart du lagt dom..
Testa Julradio på nätet!!
Blandad julmusik dygnet runt!! Allt från gamla hederliga låtar till nyare musik!!
Kanon!!



Nu ska jag knapra lite pepparkakor, dricka kaffe och fortsätta lyssna på julradio!!

6 har lämnat spår..:

Trollmor sa...

Jo om man sniffar lite längst ner på datorn kanske..eller...där jag anar en svag doft...

Suss sa...

Coolt!! Så det funkar alltså!!????
:)

Tina Högman sa...

Nemen sicken pluttinutti liten julelänk!!

Suss sa...

Ja... typ jättepluttinutti... ehhh...

Anonym sa...

JIPPY! Jag älskar julmusik. Det här låter ju toppen.
Vill också baka snart. Men vet inte när jag ska hinna riktigt. Får nog bli nästa vecka.

Anonym sa...

Barnen har bakat pepparkakor på fritids idag. Nu förstår jag varför mamma inte alltid va så tänd på att baka med en när man var liten ;)