CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torsdag, december 14, 2006

Rena rama julafton!!

Japp!!
Det var det hemma i helgen!!
I alla fall den ena halvan av familjen tyckte det!!
En ny multiskrivare och en videokamera har inhandlats till hushållet.

Tänk att det kan vara så kul med teknikprylar!!
Jaja..
Jag får väl erkänna att även jag tycker det är lite småkul..
I alla fall med videokameran..

Så i jul så blir väl familjen drabbade när mästerfotografen drar fram kameran för att filma!! Bäst det är jag som håller i kameran...

För USCH och FY vad hemsk man låter!!!
Jag tycker inte alls att jag låter så i mitt huvud!!
Jaja..
Bara att acceptera att man låter precis som syrran....

4 har lämnat spår..:

S-Man sa...

Ordet "Papparazzi" har fått en helt ny innebörd, menar du...

Giv'em hell - säger jag bara!

=)

Tina Högman sa...

Jaha. Tack för den då.

Anonym sa...

Huu tur att man slipper vara med på den videon =)


Men samtidigt e det skoj att spara å framför allt när bebisen kommer =)


Då har man ju ett minne för livet så helt klart så har ni köpt rätt grejjer=)


Bara vi arbetskamrater slipper undan kameran :P


Ha en jätte bra Jul Suss om vi ej störes.
Jobbar alla dar utom fredag nästa vecka så det blir ej så mkt tid över te data =)

God Jul på dig !!!


Kran Annica

greken sa...

du har inte läst mina alster om trafiken? ullared är tungt där har jag oxå varit.....