CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

fredag, december 22, 2006

Två dagar kvar...

Ja då var huset städat och pyntat!
Det är bara granen kvar, men det klär vi inte förrän imorgon..
Måste ju hålla på traditionerna!!

Julskinkan är precis klar, så det luktar sååå gott i hela huset!! När den svalnat något så är det dags att sätta tänderna i den!!
Ska bli smaskigt!!

Nä.. Ska nog ta och slappa lite nu.. Har gått i ett hela dagen...

Om jag inte återkommer innan julafton, så vill jag passa på att önska er alla en


GOD JUL!!!!


Njut av en hel massa julmat, varm glögg, och frossa i godis!!
Det ska jag göra!!! :)

6 har lämnat spår..:

Anonym sa...

God Jul på dig Suss!!!


Här jobbar man jul fast dock bara julafton te 13 å det räcker....fattas folk hela tiden...du kanske vill jobba :P

Närå jag unnar dig allt den lediga tiden du har.

Men tycker det e lite orättvist du kan komma hem te mig å göra köttbullar å skinka oxå :P
Annars svarar jag ej på var Skivgrossisten ligger ngt mera :P


Ha nu en underbar jul!
Å jag hoppas att du får en massa bra klappar =)


Kram Annica

Tina Högman sa...

ja vi ses väl på julafton vi...

Anonym sa...

Så.... Du äter direkt från skinkan.
Vi skär skivor och lägger på tallrik och smörgås..

Ger dig en STOR Varm JULKRAM.
Lennart

Udden sa...

Önskar dej och de dina.. en god jul!!! Ät nu inte ör mycket, så du får en stor mage... ehhh. det har du ju redan.. Hoppas bäbis mår bra!!!!

Kram

greken sa...

god jul till dig o din familj! hoppas du får en fröjdefull afton o en god fortsättning:-)

S-Man sa...

God Jul!

=)