CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

måndag, oktober 22, 2007

Bla bla bla..

Usch vad jsg känner mej isolerad! Det är nackdelen med att bo på en liten ort..
Jag vill göra något!!
Åka nånstanns och shoppa och fika!

Men det går inte...
Har ingen bil...
Eller, jo..
bil har jag..
två stycken..
Men BMW:n står i garaget med endast tre fungerande hjul.. Fick punktering i helgen..

Och Polon..
Visst, bilstolen kan jag säkert knö in på något sätt..
Men barnvagnen får definitivt inte plats!
Om inte...?

Kanske kan knyta fast den i kofångaren i bak?? Som en släpkärra typ??
Nä.. Det går nog inget vidare..
Fast visst vore det en kul syn!!?!!

Kofångare..
Vilket korkat ord egentligen..
Som om man skulle kunna fånga kor med den..
Möjligtvis om man körde på en ko, och den fastande där...
Kanske är det dom menar..
Dom som kom på ordet..

7 har lämnat spår..:

Anonym sa...

Du skulle gärna få fika med oss...vi är oxå lite utråkade..vill flytta typ NU!!
Nästan 2 månader kvar...
Ser att du kommer in till mitt space.nästan varje dag...iaf enligt statistiken..vet inte om den stämmer..
Hoppas allt är bra med både dig och Herman...han börjar väl bli stor nu? ;-)
Massa kramar till er från oss B1 & B2..
P.s Hälsa Tina oxå D.s

Anonym sa...

Haha! Det hade varit ett syn för gudar om du körde iväg med barnvagnen efter bilen. :)

Anonym sa...

ja visst e det ett korkat ord...som om man skulle ha lust att åka omkring o fånga kor!!!
fast det är klart har man inget att göra, llite tråkigt kan ju det va en nåt att göra...fast näe..
kram

Tina Högman sa...

När vi var på semester när barnen var små hade vi kombin full med grejer. Tvillingkärran satte vi i ett cykelställ på dragkroken!

Anonym sa...

Du har en klok syster.
Själv har jag en kängurufångare på min bil.
Lennart

Anonym sa...

Kofångare? På en bil? Nä, måste nog vara ett ord vi inte använder uppe hos oss, för vet inte ens vart den sitter...

Fast låter lite bekant ändå. Kanske bara är för att jag är totalt ointresserad av bilar (förutom färgen på dem) som jag inte vet vad det är...

Anonym sa...

Liten ort....flytta hit vetjja!!